Vacature Ice Crew Manager

De Sven Kramer Academy is per direct op zoek naar een:
Ice Crew Manager
Locatie: Thialf, Heerenveen

16 -38 uur per week

Ben jij een geboren organisator? Ben je in staat om trainers en schaatsers te enthousiasmeren? Ben jij flexibel en houd jij goed het overzicht? Dan is de rol ‘Ice Crew Manager’ echt iets voor jou!

Wat ga je doen?
Als manager van jouw trainerscrew zorg jij voor een goede eerste indruk bij onze deelnemende (jeugd)schaatsers. Jij zorgt er samen met de trainers voor dat de schaatsles zo goed mogelijk voorbereid wordt. Je waarborgt de kwaliteit van de schaatslessen en zorgt dat alles op rolletjes loopt. Jij stuurt de trainers voor, tijdens en na de schaatsles aan: wie zorgt er voor het uitdelen van de SKA helmcaps? Wie zet het parcours vast klaar op het ijs? Wie begeleidt de kinderen naar het middenterrein? Jij bent hét aanspreekpunt, zowel voor de trainers op het ijs als voor de ouders/begeleiders die aanwezig zijn tijdens de les van hun kind.

Organisatorische en administratieve skills
Naast de werkzaamheden in de schaatshal ben je verantwoordelijk voor alle organisatorische en administratieve werkzaamheden die daarbij horen, zoals o.a. het organiseren van leuke schaatsactiviteiten en het maken van de perfecte groepsindelingen.

Werktijden
Een deel van de werkzaamheden tijdens het winterseizoen doe je tijdens de schaatsles aan het einde van de middag/begin van de avond of tijdens ons schaatslesuurtje in het weekend.

Over de Sven Kramer Academy
Via schaatslessen wil de Sven Kramer Academy jeugd en volwassenen stimuleren om meer te bewegen en daarmee mede een bijdrage leveren aan de toekomst van de Nederlandse schaatssport. De ultieme droom is dat ieder kind voor zijn of haar 12e jaar minimaal één keer het plezier van schaatsen heeft ervaren.

Taken en verantwoordelijkheden:
• Samen met jouw trainerscrew organiseer je elke week leuke schaatslessen waarbij plezier voorop staat!
• Je organiseert samen met je collega’s coole themalessen, onze SKA Cup, een leuke vakantiecursus en allerlei andere toffe activiteiten.
• Je draagt zorg voor de administratieve werkzaamheden m.b.t. onze schaatslessen, zoals het maken van de schaatsles- en trainersplanning, groepsindeling en beantwoorden van vragen via de mail.
• Je zorgt voor het contactonderhoud en de informatievoorziening richting zowel onze SKA Trainers als onze deelnemende schaatsers/ouders.
• Je bewaakt de correcte uitvoering van het Sven Kramer Academy Lesplan.
• Je begeleidt onze trainers/assistenten en stagiaires.
• Je draagt bij aan het intern en extern werven/aantrekken van trainers.

Wat wij bieden
Wil je graag vaste uren per week? Of ben je juist flexibel inzetbaar? Wij bieden jou een contract aan wat het beste bij jou past, variërend van 16 tot ±38 uur in de week. Afhankelijk van ervaring wordt de wijze van beloning vastgesteld. Deze functie valt in de CAO Sportverenigingen salarisschaal 6 met voldoende doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden. Het werkgeverschap wordt uitgevoerd door stichting Sportwerkgever Fryslân. Naast jouw salaris ontvang je in mei vakantiegeld (8%).

• Je werkt bij de leukste schaatsacademie van Nederland op een prachtige sportlocatie; schaatstempel Thialf!
• Je maakt deel uit van collegiaal, gezellig en dynamisch team.
• Geef je CV een impuls! Profiteer van deze mooie organisatie met een groot sportnetwerk, zoals sportmarketingbureau House of Sports!

Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature? Dan nodigen we je uit om te solliciteren. Mail je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van ‘Ice Crew Manager’ uiterlijk 3 april naar info@svenkrameracademy.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.