Doe mee aan de eerste SKA Cup !!

Op 19 maart 2022 gaan we de eerste SKA Cup organiseren. Deze wordt georganiseerd tussen 16:00 uur en 20:00 uur. De wedstrijd vindt plaatst op de 400m baan. De wedstrijd wordt georganiseerd voor iedereen die dit seizoen bij de SKA heeft geschaatst.

Programma
Het programma hebben we opgedeeld in twee delen. Het eerste gedeelte van de middag/avond is voor de jeugd van 4 t/m 9 jaar (incl. frameschaatsers). Het tweede gedeelde van de avond is voor de kinderen van 10 jaar en ouder +  de volwassenen.

Iedereen rijdt één afstand op tijd en iedere categorie rijdt een massastart. Later in deze nieuwsbrief vind je een overzicht van welke afstanden per categorie gereden worden en een globaal tijdsschema. De doelstelling van deze middag is dat we iedereen de mogelijkheid willen geven om ervaring op te doen met het rijden van een wedstrijd. Daarnaast vinden we het leuk om een gezamenlijke activiteit te organiseren voor al onze schaatsers en daarmee ook het seizoen gezamenlijk af te sluiten.

Globaal tijdsschema
Hierbij het overzicht van de afstanden per categorie en een globaal tijdsschema.
Zien we jou zaterdag 19 maart aan de start? 🏆 Let bij je inschrijving dan goed op dat je kiest voor de juiste categorie, anders kom je op de verkeerde startlijst.

De kosten voor deelname zijn als volgt:

Categorie Kosten
4 t/m 6 jaar € 5,50
7 t/m 9 jaar € 6,75
10 t/m 12 jaar € 7,50
13 + € 7,50
Volwassenen € 8,50
Iedereen die een lidnummer heeft én dit seizoen lessen heeft gehad bij de Sven Kramer Academy kan zich inschrijven voor de SKA Cup. We hebben een beperkt aantal plekken, dus vol = vol! Inschrijven kan via de onderstaande button.

Klik hier om je aan te melden!

Het laatste