Vacature Projectmanager

De Sven Kramer Academy is per direct op zoek naar een:

Projectmanager

Sven Kramer Academy NL

Locatie: Thialf, Heerenveen
32 -38 uur per week

Ben jij een echte doener met een passie voor sport en het aansturen van succesvolle projecten? Wil jij impact maken in een snelgroeiende non-profit organisatie en bijdragen aan de sportontwikkeling van kinderen? De Sven Kramer Academy (SKA) zoekt een ambitieuze Projectmanager met een hands-on mentaliteit, strategisch inzicht en een flinke dosis creativiteit.

Over de Sven Kramer Academy:

IEDER KIND IN NEDERLAND OP HET IJS

Via schaatslessen wil de Sven Kramer Academy jeugd en volwassenen stimuleren om meer te bewegen en daarmee mede een bijdrage leveren aan de toekomst van de Nederlandse schaatssport. De ultieme droom is dat ieder kind voor zijn of haar 12e jaar minimaal één keer het plezier van schaatsen heeft ervaren.

Wat ga je doen?

Als Projectmanager ben jij verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie van onze projecten en evenementen, waaronder de Nederlandse Jeugdschaatsdagen: het grootste maatschappelijke schaatsproject van Nederland. Een gezamenlijk initiatief met onze founding partner Unox en maatschappelijk partner Jumbo.

Jij zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt: van planning en logistiek tot het aansturen jouw projectteam. Je staat voortdurend in contact met vrijwilligers, externen en de partners van de Sven Kramer Academy. Geen dag is hetzelfde!

Daarnaast werk je nauw samen met ons team en stuur je één vaste evenementmedewerker aan. Afhankelijk van het project stuur je een team aan van 6 personen of meer.

Wat wij van jou verwachten:

• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in projectmanagement.
  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een richting zoals Sportkunde.
  • Een hands-on mentaliteit en doelgerichte aanpak.
  • Innovatief, met een sterk strategisch en analytisch vermogen.
  • Affiniteit met de doelgroep (kinderen van 4-12 jaar) en passie voor sport.
  • Sterke communicatieve vaardigheden (zowel extern als intern) en ervaring binnen het aansturen van teams.
  • Je bent gestructureerd, en oplossingsgericht en weet anderen te enthousiasmeren en motiveren.
  • Bereidheid om buiten reguliere werktijden te werken om evenementen succesvol te laten verlopen.

Wat bieden wij?

• Een uitdagende en dynamische functie binnen een snelgroeiende non-profit organisatie.
  • De kans om je eigen stempel te drukken op sportprojecten en evenementen die er echt toe doen.
  • Salaris volgens CAO Sportverenigingen, schaal 8 (tussen € 2656,- en €4462,- pm bij full-time) afhankelijk van relevante werkervaring.
  • Werken in een enthousiast en gepassioneerd team van 12 vaste medewerkers en 180 vrijwilligers, vanuit onze thuisbasis in Heerenveen.

Heb jij een passie voor sport, vermogen om anderen te enthousiasmeren, ben je communicatief sterk en houd je van doelgericht werken? Solliciteer dan vandaag nog en word onderdeel van de Sven Kramer Academy!

Wil je meer informatie
Voor meer informatie over de inhoud van de functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Douwe@svenkrameracademy.nl.

Solliciteren
Ben je geïnteresseerd en zie je uitdaging in deze functie, dan nodigen we je uit om te solliciteren. Mail dan je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van Projectmanager uiterlijk 15 november 2024 naar Douwe@svenkrameracademy.nl

Sollicitatieprocedure
Houd er rekening mee dat de eerste gesprekronde in week 47 gehouden wordt.