Schrijf je nu in voor de SKA Cup Heerenveen!

Op zondag 12 maart organiseren we de tweede editie van de SKA Cup. Wie gaan er dit jaar met de prijzen vandoor? 🏆🔥 Iedereen die dit schaatsseizoen lessen heeft gehad bij Sven Kramer Academy Heerenveen kan zich inschrijven voor de wedstrijd.

Programma
Het programma hebben we opgedeeld in drie delen. Het eerste gedeelte van de middag is voor de jeugd van 4 t/m 6 jaar. Daarna gaan we door met deel twee voor 7 t/m 9 jaar (incl. frameschaatsers). We sluiten de dag af met de kinderen van 10 jaar en ouder + de volwassenen. Uiteraard is iedereen de hele dag welkom.

De wedstrijd wordt verreden op de 400m baan. Iedereen rijdt één afstand op tijd en iedere categorie rijdt een mass start. Met de SKA Cup willen we onze leden de mogelijkheid geven om ervaring op te doen met het rijden van een wedstrijd. Daarnaast vinden we het leuk om een gezamenlijke activiteit te organiseren voor al onze schaatsers en daarmee ook het seizoen gezamenlijk af te sluiten 🎉⛸️.

Zien we jou zondag 12 maart aan de start? ⛸️ Let bij je inschrijving dan goed op dat je kiest voor de juiste categorie, anders kom je op de verkeerde startlijst. De kosten voor deelname (inclusief consumptiebon) zijn als volgt:

Categorie Kosten
4 t/m 6 jaar € 6,05
7 t/m 9 jaar € 7,45
10 t/m 12 jaar € 8,25
13+ € 8,25
Volwassenen € 9,35

Iedereen die een lidnummer heeft én dit seizoen lessen heeft gehad bij de Sven Kramer Academy Heerenveen kan zich inschrijven voor de SKA Cup. We hebben een beperkt aantal plekken, dus vol = vol! Inschrijven kan tot 22 februari via deze link.